Váš pitný režim ovlivňuje hubnutí

Sdílejte

Pokud jste se rozhodli hubnout, nestačí vám stravovací plán a pravidelný pohyb, ale dalším důležitým bodem je pitný režim.
Nápoje, které pravidelně konzumujete, mají vliv na vaše hubnutí- tedy jestli se ručička na váze hýbe nahoru nebo dolů.

Sladké nápoje, alkohol a bublinky

Takové nápoje často obsahují mnoho nežádoucích kalorií. Při hubnutí byste sladké nápoje ze svého denního režimu měli úplně vyškrtnout, neboť obsahují zbytečné cukry, kvůli kterým nehubnete, ba naopak.

Dalším hororem je alkohol, který dodává tělu prázdné kalorie a zpomaluje metabolismus. Pro příklad pivo- pivo má stejnou energetickou hodnotu jako půlka průměrného oběda. Pokud se bez alkoholu nemůžete obejít, pak dávejte přednost kvalitním vínům, ideálně vinným střikům.

Dostáváme se k syceným nápojům, o kterých byste ani neřekli, že budou v hubnutí překážkou. Sycená voda má jistou nevýhodu a to takovou, že vás může nadýmat. Potom vaše bříško rozhodně přitažlivě nevypadá.

Správný pitný režim

Neustále do vás někdo hučí, že musíte vypít minimálně 3 litry čisté vody za den- pozor! Existuje velmi snadný výpočet, jak zjistit kolik litrů sedí na vás. Jednoduše vynásobte svá kila 0,035 a výsledek vám řekne, kolik máte vypít.

Důležitý je pít průběžně za den, aby vaše tělo mělo čas tekutiny zpracovávat. Ideální je odstartovat den se sklenicí vody s citronem. Krom vody do svého zařaďte také bylinkové a želené čaje.

Káva

Kávu nemusíte ze svého života zatracovat. Avšak si musíte dát pozor, jaký druh kávy pijete. Pokud do sebe každý den ládujete cappuccino nebo latte, pak se nedivte, že kila nemizí. Raději se zaměřte na neslazené kávy s minimem mléka, například espresso.

Close-up of a Black Coffee in white Coffee cup with cinnamon and whole and freshly ground beans on a wooden table. Dark background.

Napsat komentář

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.