10 způsobů, které vám dopřejí relax, i když jste zaneprázdnění prací a jste součástí vánočního chaosu!

Sdílejte

Každý má plné ruce práce. Život je tvrdý a vypadá to, že je tu vždy něco, co vás položí na kolena. Ale zůstat v klidu a cítit se uvolněně není tak složité, jak se zdá. Vlastně většina z těchto metod, které vám pohomou během tohoto bláznivé vánočního období vydechnout, jsou vyloženě jednoduché.

Až příště budete mít pocit, že toho máte nad hlavu, využijte nějaké způsoby, které naleznete v naší galerii, neboť ty vám pomohou zůstat v klidu i za drastických podmínek.

  1. Pijte zelený čaj

Zelený čaj je skvělou volbou, když zrovna potřebujete nějaký ten čas jen pro sebe. Nejen, že nabízí příjemnou a uklidňující vůni, ale také obsahuje L-theanin, což je přírodní potravinový doplněk, který prokazatelně snižuje pocity hněvu a uvolňuje vás. Namísto toho, abyste do sebe ládovali pátý šálek kávy, raději si vypijte nějaký zelený čaj.

  1. Žvýkejte žvýkačku

Kromě toho, že udržují váš dech svěží, mají žvýkačky další výhodu, kterou je snížení hladiny stresu. Žvýkačka snižuje úzkost, a to snižuje hladinu kortizolu, což je biologický indikátor spojený se stresem. Čím vyšší je jeho hladina, tím vyšší je hladina stresu a naopak.

  1. Sami si udělejte masáž rukou

Věřte tomu nebo ne, mnutí rukou může snížit stres a přinést pocit klidu. Spojte ruce tak, že jeden palec budete míst vmístěný mezi druhý palec a prsty, poté jemně masírujte pokožku, hlavně pod palcem. Pro větší efekt můžete použít krém s uklidňující vůní, jako má třeba levandule.

  1. Meditujte

Ti, kteří vědí jak meditovat, opravdu umí relaxovat. Pod meditací si pravděpodobně představujete sezení v tiché místnosti po dlouhou dobu bez hnutí. Tak také může vypadat, ale 5 minut meditace vám během rušných dnů či momentech může stačit. Meditujte a zbavíte se stresu a deprese!

  1. Používejte antidepresivní míček

Tyto zátěžové kuličky, které vidíte v obchodech, vlastně fungují. Mačkání jednoho z nich je forma progresivní relaxace, kdy je napjatost ve svalech jen nepatrná. Můžeme vám doporučit spojení meditace s těmito míčky, protože tak budete přenášet negativní energii z těla do neživého předmětu.

  1. Vizualizujte si klid

Každý z nás jednou takový je. Z ničeho nic ustoupíte od reality do svých myšlenek, ve kterých ležíte na pláži, posloucháte lámající se vlny a užíváte si dotek slunečních paprsků. Za takových pár minut se od svých pozemských starostí úplně rozptýlíte.

  1. Vstaňte a běžte

Vědět jak relaxovat má dost společného s tím, že víte, kdy vstát a odejít daleko od špatné situace. Pokud vycítíte, že se ve vás vaří krev do takové míry, že se začnete chovat nevyzpytatelně a iracionálně, nezbytně potřebujete pryč od podnětu, který zapříčinil zvýšení hladiny stresu. Vydejte se na rychlou procházku ven, srovnejte si myšlenky a vraťte se zpět s čistou hlavou.

  1. Cvičte

Lidem nebyly darovány nohy, aby zůstali celý den sedět. Pokud jste se dostali do stresujícího prostředí, cvičte, nebo si běžte zaběhat. Budete se cítit fyzicky méně stísněně a vaše tělo bude uvolňovat endorfiny, které vám zlepší náladu. Navíc, když cvičíte, zůstáváte fit.

  1. Organizujte

Pokud jste vystresovaní, rozhlédněte se po vašem pracovišti nebo prostoru okolo vás. Pokud se jedná o naprostý zmatek, něco s tím udělejte. Umožní vám to být mnohem produktivnější, nebudete rozptýlení a zlepší vám to náladu.

  1. Užívejte si

Celý důvod, proč tvrdě dřeme a procházíme si díku tomu stresem, je, že si poté chceme trochu užít ne? Kdykoli je tedy nějaká příležitost zúčastnit se nějaké zábavné činnosti, neměli bychom ji promarnit. Jít si zatancovat, hrát tenis, kouknout se na film…prostě cokoliv, co vám udělá radost. Je dobré na chvíli „vypnout“ a utéct od reality, a poté se vrátit zpět se 100 % výkonem.

Napsat komentář

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.